مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 23:222023-01-03سياسي

جان فدا| کشور امروز نیازمند مسؤولانی از جنس سردار سلیمانی هستند


در این روزها که روزهای سخت انقلاب است نیاز به مدیران و مسوولانی از جنس حاج قاسم داریم که برای دفاع از ولایت آبروی خود را فدا کرده و جان خود را بدهند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی که در سالن همایش شهیدان نژاد فلاح نژاد برگزار شد، گفت: سه سال است که از شهادت بزرگ مردمان مرد تاریخ ساز و فرمانده شجاع و دلاور و بصیر می گذرد و هر روز بیشتر به عظمت و بزرگی این مرد جبهه مقاومت پی می بریم.

حیدرنیا با اشاره به تشییع باشکوه شهید سلیمانی، یادآور شد: در بدرقه این فرمانده دلاور تمام دنیا به پا خاست و همه آمدند و این شهید سعید و فقید را با عزت تا عرش خدا بدرقه کردند.

وی اظهار کرد: شهید سلیمانی سال ها در انتظار شهادت بود، ولی حکمت خداوند چیز دیگری بود که این رفیق شهید و خوشبخت ولی فقیه را از بلایا دور نگه داشت تا یک ماموریت بزرگ در تاریخ را انجام دهد.

وی گفت: زمانیکه در بلاد مسلمین، بلای ملعون داعش آمد این سید شهدای مقاومت بود که به امر ولی امر مسلمین جهان اسلام پای در جبهه شامات گذاشت و چه مقتدرانه و با عزت با وجود تمام جوانان و مسلمانان بلاد مسلمین این شجره خبیثه ملعونه را به زباله دان تاریخ فرستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| کشور امروز نیازمند مسؤولانی از جنس سردار سلیمانی هستند

جان فدا| کشور امروز نیازمند مسؤولانی از جنس سردار سلیمانی هستند